Botoks Bölgeleri

Botoks bölgeleri içinde yapılan minik iğne hareketlerinden oluşan ortalama 10 ila 30 dakikalık bir işlemdir. Bu kısa süre içerisinde kırışıklıklarınızda belki de aylar sürecek bir iyileşme görülmesi tedaviyi çekici kılan taraftır. Uzman doktor iğneleri direkt olarak bu kırışıklıklara yol açan kaslara uygular. Doktorunuz yüzünüzdeki kasları ve hareketlerini inceler ve tedavinin yapılacağı noktaları belirler. Anestezi gerektirmeyen bu tedavide doktorlar rahatlatıcı soğuk jel ya da anestetik özelliği taşıyan kremler kullanabilir.

Botoks Tedavi Bölgeleri Nereleridir?

Alın çizgileri, kaş araları kırışıklıkları, göz kenarı çizgileri, migren ağrıları ve aşırı terleme bölgeleri için sıklıkla kullanılır.

Botoksla burun estetiği en popüler ve en merak edilen tedavilerden biridir. Yüze dolgu işlemleri ile birleştirilerek yapılan botoks ve dolgu ile burun estetiği ameliyatsız olsa da oldukça etkili bir uygulamadır.

Kırışıklık tedavilerinde yine botoks ile birleştirdiğimiz tedavi yöntemlerinden biri de Mezoterapi işlemidir.

Botoks Ne Sıklıkla Yapılmalı?

Eğer tedaviden memnunsanız devam etmek isteyeceksiniz ve kırışıklıklarınızda ki iyileşme ve daha iyi görünmede devam eder. Tedaviyi devam ettirmezseniz kırışıklıklar eski hallerine dönecektir.

Yüz Mimikleri

Tedaviden sonra kırışıklıklarınızda iyileşme göreceksiniz. Botoks tedavisi yüz ifadenizi ya da mimiklerinizi tamamıyla değiştirmez. Yüz ifadenizde hala kızgın ya da şaşkın görünebilirsiniz ama bu sefer kırışıklıklar ya da çizgiler olmadan. Botoks kozmetik tedavisi yüzünüzdeki çizgileri oluşturan kas kasılmalarının üzerindeki etkisiyle ortalama 4 ay süren bir iyileşme yaratır. Tedaviye devam edilmezse eski çizgiler ve kırışıklıklar tekrar geri gelecektir.