Botoks

Botoks tedavisi Dermatolog doktor tarafından kaşlar arasında, dudak kenarlarında, göz kenarları ve alında olan kırışıklıkların ameliyat gerektirmeden giderilmesi işlemidir. Kırışıklık tedavi süresi kısadır ve bu süre içerisinde birkaç küçük enjeksiyon kırışıklıklarınızda ortalama 4 ay sürecek bir iyileşme görebilirsiniz. Sonuçlar kişiden kişiye değişiklik gösterir.

Cildimiz Niye Yaşlanır?

Bir gün aynaya bakarız ve yüzümüzdeki çizgileri fark ederiz. Nereden geldi bu çizgiler? Yaşlılık mı? Çok mu güneşte kaldık? Aşırı stres mi? Buna tek bir cevap bulmak zor ve kompleks bir oluşum olduğunu bilmek gerekir. Sadece hücrelerdeki değişiklik değil kollajen azalması, hormon kaybı gibi nedenlerde bu faktörlere eklenebilir. Bütün bu etkilerin biri ya da birkaçı bir araya gelip cildimizdeki o çizgileri yaratabilir.

Kırışıklığın Anatomisi

Alnımızda, kaşların arasında ya da göz kenarlarında oluşan çizgiler kasların hareketleri ve zaman içinde oluşur. Tüm duygularımızı esasında yüzümüzde taşır ve gösteririz. Kızgın ya da canınız sıkılmışsa kaşlarımızı çatarız. Cildimizin altındaki yüz kaslarımız kasılır ve üzerini örten ciltte kırılmalara yol açar. Zaman içinde yer alan buruşukluk ve kırışıklıklar tekrarlar ve kalıcı olmaya başlar. Daha da görünür hale geldiklerini de söylemek lazım. Hanımların yüz mimikleri erkeklere oranla daha fazladır. Hanımların cildi erkeklere göre daha hassastır ve bu yüzden bu çizgiler biraz daha abartılı ve kalıcı görünür. Çok şükür ki bu çizgilerin bu denli görünür olmasını engellemenin bir yolu var. Botoks tedavisinin kırışıklıklar üzerindeki etkisi birkaç gün içinde fark edilir ve ortalama 4 ay sürer.

Botoks Bölgeleri Nelerdir?

Botoks bölgeleri içinde yapılan minik iğne hareketlerinden oluşan ortalama 10 ila 30 dakikalık bir işlemdir. Bu kısa süre içerisinde kırışıklıklarınızda belki de aylar sürecek bir iyileşme görülmesi tedaviyi çekici kılan taraftır. Uzman doktor iğneleri direkt olarak bu kırışıklıklara yol açan kaslara uygular. Doktorunuz yüzünüzdeki kasları ve hareketlerini inceler ve tedavinin yapılacağı noktaları belirler. Anestezi gerektirmeyen bu tedavide doktorlar rahatlatıcı soğuk jel ya da anestetik özelliği taşıyan kremler kullanabilir.

Alın çizgileri, kaş araları kırışıklıkları, göz kenarı çizgileri, migren ağrıları ve aşırı terleme bölgeleri için sıklıkla kullanılır.

Botoksla burun estetiği en popüler ve en merak edilen tedavilerden biridir. Yüze dolgu işlemleri ile birleştirilerek yapılan botoks ve dolgu ile burun estetiği ameliyatsız olsa da oldukça etkili bir uygulamadır.

Kırışıklık tedavilerinde yine botoks ile birleştirdiğimiz tedavi yöntemlerinden biri de Mezoterapi işlemidir.

Botoks Ne Sıklıkla Yapılmalıdır?

Eğer tedaviden memnunsanız devam etmek isteyeceksiniz ve kırışıklıklarınızda ki iyileşme ve daha iyi görünmede devam eder. Tedaviyi devam ettirmezseniz kırışıklıklar eski hallerine dönecektir.

Botoksun Etkisi Geçince Daha Kötü Bir Görünüm Olur Mu?

Tedaviden sonra kırışıklıklarınızda iyileşme göreceksiniz. Botoks tedavisi yüz ifadenizi ya da mimiklerinizi tamamıyla değiştirmez. Yüz ifadenizde hala kızgın ya da şaşkın görünebilirsiniz ama bu sefer kırışıklıklar ya da çizgiler olmadan. Botoks kozmetik tedavisi yüzünüzdeki çizgileri oluşturan kas kasılmalarının üzerindeki etkisiyle ortalama 4 ay süren bir iyileşme yaratır. Tedaviye devam edilmezse eski çizgiler ve kırışıklıklar tekrar geri gelecektir.

Botoks Zararları veya Yan Etkileri

Botoks Öncesi Doktorun Bilmesi Gerekenler

Botoks zararları konusunda öncelikle belirtmek isteriz ki, Botoks’un size uygun olup olmadığına karar verecek tek kişi doktorunuz dur. Yüzdeki kasları ve sinirleri olumsuz etkileyen bir hastalığınız varsa, Emziriyorsanız, yakında hamile kalmayı planlıyorsanız ve kullandığınız tüm ilaçların isimlerini lütfen doktorunuza tedavi öncesi söyleyin.

Botoks Zararları ya da Yan Etkileri

Botoks tedavisi medikal bir uygulamadır ve medikal uygulamanın gerektirdiği hijyen ortam, tıbbi bilgi ve tecrübe gerektirir. Uluslararası alanda kozmetik açıdan botoksun zararları ve riskleri olmadığı görülmüştür.

Botoks yaptırılmaması gereken haller; Botoks yapılacak bölgede enfeksiyon varsa, Botoks içindeki maddelere alerjiniz varsa ve Hamileyseniz botoks yaptırmanız önerilmez.

Botoks fiyatları yüz bölgesi ve burun bölgesi fiyatları en çok sorulan sorulardandır. Botoks migren ve aşırı terleme gibi farklı rahatsızlıklar için de uygulanan bir yöntemdir. Yine yüz bölgesinde uygulanacak bölge ve o bölgede ki rahatsızlığa göre de değişmektedir. Botoks fiyatları İstanbul için de farklı semtlerde ve değişik kategorilerdeki kliniklerde değişmektedir. Sağlık yönetmeliği mevzuatlarına göre fiyat paylaşmamız mümkün olmamaktadır ancak kliniğimize yapacağınız bir telefon görüşmesinde daha detaylı bilgi almanız mümkün.

0532-647-28-36, 0212-215-5525